Awesome lördag!

Kom hem för bara en liten stund sen.
Åkte in till stan och mötte Shirin vi gick runt och kolla i affärer först sen ner till Kungsan och kollade runt lite det är ju typ resturangernas dag. Sen blev  vi hungriga med orkade inte kriga sittplatser så vi drog till Tastythai istället och åt 3 rätters! Skit mysigt och galet roligt.
Efter det drog vi tillbaka ner till Kungsan för att kolla när folk sprang Stockholm maraton. Jag förstår inte hur de orkar jag vet ju hur jävla jobbigt det var att springa hälften av deras sträcka. Men som tur va hade dom inte lika varmt som det var när jag sprang. Sen satte vi oss och kolla på en trollkarl/buktalare som jag sett en gång tidigare när han var på julavslutning i Bromma gymnasium när jag gick där. Han är helt sjukt grym!
Efter det traskade vi upp mot Hötorget för vi skulle gå på bio 20:50.
Vi såg på sex and the city 2, helt sjukt bra!! Älskade den!
Efter det drog vi hem.
Sjukt underbar dag med en av de bästa tjejerna jag känner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0