Wööörk

Nu är jag hemma eller det har jag varit sen klockan 19 men har städat lite. Plockat undan saker som låg överallt och sen dammsög jag. Fick helt plötsligt lite extra energi från ingenstans men visst uppskattas det. Skulle behöva fixa lite i köket oxå men det får vänta för nu är det värsta gjort.

 

Dagen gick bra, försäljningen går i vågor. Ibland var det ganska tomt i butiken men sen helt plötsligt hade vi massa kunder som ville prova olika skor. Jag och Emma hade grymt teamwork! Hade en skum kund som testade typ 20 olika par skor i olika storlekar, rätt jobbigt vi sprang in och ut från lagret. Tillsist bestämde hon sig för 3 par skor och när man spenderat ca 30-40 min på att prova skor och sulor så måste man ju verkligen vilja ha dom. Hur som helst så var hon noga med att vi packade ner skorna hon ville ha och även sulorna sen kom hon på att hon ville betala kontant så hon bad att få springa till bankomaten ”Visst visst” sa både jag och Emma. Sen gick klockan och efter 45 min hade hon fortfarande inte kommit tillbaka men då slutade jag och antar att hon inte kom sen heller. Vissa människor förstår man sig inte på. Men precis när jag slutade kom en tjej in från Sushi baren utanför vår butik och frågade om vi ville ha sushi, perfekt! Tack vare dem slapp jag laga middag och vi stod och skrattade åt oss själva när vi stod där på lagret med sushin, hoppas ingen såg!

 

Imorgon är jag fri från jobb men när jag var på väg till jobbet idag ringde Sissi och frågade vad jag ska göra i helgen. Sen berättade hon att hon och hennes pappa skulle åka upp till Stockholm i helgen och undrade om jag kunde träffas. Så imorgon ska jag träffa henne, det ska bli super roligt har inte träffat henne på ett år!!!

 

Dags att kolla på film!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0