Hej o hå!

Funderar på att lösenordsskydda min blogg ett tag framöver.
Ibland funderar jag på att sluta helt, kom igen jag lägger ändå inte ner speciellt mycket tid på den. Jag lägger aldrig ut musik och väldigt sällan bilder. Beror endast på att jag aldrig tar bilder eftersom jag inte har installerat mobilen i datorn och orkar inte göra det på grund av en massa orsaker. MEN jag har ju haft den sååå länge, det finns minnen både förjävliga och underbara! Det är de som får mig att fortsätta trots allt ..
Hur som helst så åkte jag in till stan idag för att hämta ut Pelles och Petras bröllopspresent. Är väldigt nöjd med den och hoppas och tror verkligen att dom kommer gilla den. Efter det mötte jag David och åkte till heron för att bowla. Det gick faktiskt helt okej hade en serie som va lite speciell jag har alla spärrar utom två, förstår fortfarande inte hur jag lyckades. Sen blev jag trött och ville hem, så han skjutsade mig en bit sen tog jag tunnelbanan.
Jag trivs verkligen i min lägenhet, dock hatar jag morgonsolen.
Imorgon blir det sol och lite bad tror jag lär ju inte gå att leva i min lägenhet. Sen på kvällen måste jag fixa i ordning lite inför lördagen. Så jag får det gjort och därmed slipper stress på lördag är tillräckligt jobbigt med allt som det är. Hittar inte dit men det löser sig nog. Vet iaf var jag ska gå av bussen och hur jag ska ta mig till busshållplatsen resten är mysterium.
Lägger upp lite bilder nu bara för att.
Malta språkresa 07
Sommaren 08
Början 08, bilden finns inte ens i
min dator utan endast bland gamla
uppladdningar. En utav de första
bilderna jag la ut i bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0