Sundsvall

Nu är jag hemma igen. Åkte dit i fredags och kom hem för ungefär en timme sen. Känns som att jag varit borta en evighet vet inte varför det har bara gått några dagar. Men men ..

 

Vi har egentligen inte gjort speciellt mycket, chillat hemma, kollat på film, åkt bil, handlat ja ni ser ju inget speciellt. Men skönt! Lär ju bli jävligt tomt nu när jag varit med någon dygnet runt i nästan 6 dagar och nu är jag hemma igen där ingen annan bor. Jag brukar alltid älska att komma hem till tystnaden lugnet och hemmet men den här gången är det inte bekvämt. Det är ingenting bara helt tomt, haha oj va flummigt det låter.

 

Bussresan dit iaf kändes som en evighet vi stannade inte en enda gång på hela vägen dit och kom fram tidigare än beräknat. Men hemresan som däremot tog längre tid totalt kändes som om den gick mycket snabbare! Vi stannade fan överallt men kom ändå fram tidigare, sköööööööönt.

 

Har inte så mycket mer att berätta, ska sova snart är skit trött! Imorgon blir det jobb igen, inte alls taggad just nu men det blir väl säkert bra när jag väl kommer dit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0