Stefan Grönlund

Vi har känt varandra i över 2 år, tänk vad tiden gått fort.

Jag har så otroligt många minnen med dig och varje gång jag träffar dig skapar vi nya. Med många andra ska allt alltid vara så stelt, perfekt och massa fejkad glädje men med dig är det inte så utan helt tvärtom. Du kan få mig att skratta så att jag viker mig och tårarna sprutar åt alla håll, du kan få mig att gå utanför mina egna gränser utan att det känns fel. Du kan få mig så jävla glad genom att bara vara DU!

 

Jag kan berätta allt för dig, utan att känna mig dömd.

Trots att vi bor nästan 40 mil ifrån varandra har vi lyckats hålla kontakten otroligt bra, vilket känns skönt. För du finns där jämt, du lyssnar och hjälper mig mer än vad du tror.

 

Du är en sån sjukt bra vän att ha, en sån vän som jag behöver. Den vännen jag aldrig kommer lämna. För dig kommer jag alltid finnas, jag kommer ALLTID ställa upp.

När livet inte går den väg du önskat, när alla runt dig sviker, så kommer jag finnas. Det spelar ingen roll vad som händer. Vi har varit med om så mycket så det känns inte som att något kommer kunna förstöra vår vänskap.

 

Du kommer alltid betyda oerhört mycket för mig och du kommer alltid ha en speciell plats.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0