Stan

Nej det blev inget Kista idag, åkte direkt in till stan istället.
Kollade i typ alla i affärer iaf kändes det som de men hittade inte ett skit eller jo en tunika som såg rätt söt ut men orkade inte prova den så köpte med den hem. När jag tog på mig den hemma så insåg jag hur ful den var på usch och blää ska fan lämna tillbaka den!
Vi åt/fikade på ett helt ok café, mitt i smeten låg det.
Klockan bara sprang iväg och helt plötsligt var klockan 18:40 sen var vi tvungen att vänta på Linus pendel eftersom när vi kollade på klockan så var det 2 min tills pendel skulle gå vilket han aldrig skulle hinna.
Imorgon blir det troligtvis stan igen och sen Kista för jag måste verkligen skriva på papprena innan jag åker på fredag och på onsdag kan jag inte för då har jag tvättstugan hela dagen och torsdag blir det packa städa och ska försöka åka förbi Tobbe en sväng.
Hej och håå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0