Spinning around!

Jag ser det överallt och varje gång jag läser det så vet jag att det den personen skriver om förändrade den. Det spelar ingen roll vem det är för efter det blir man aldrig den man en gång var.
Vaknade för ca en timme sen och fortfarande helt slut. Kunde inte somna igår antagligen för att det snurrade runt jobb i huvudet. För nu ska jag kunna både öppningen och stängningen utantill och det är något jag inte kommer få göra speciellt ofta. Och nej det är inte bara att öppna och stänga dörrarna på morgonen är det sjukt mycket som ska fixas med pengarna och gårdagens försäljningar och massa annat. Och på kvällen är det massa småpapper som ska skrivas ut och jag måste komma ihåg hur man får tag på allt. Så fort jag tänker på det blir jag lite förvirrad, jag vill göra det snart igen så jag kan känna mig mer säker men nästa gång jag gör det kommer jag vara helt ensam..
Imorgon är det jobb igen men bara ett kort pass på Kungsgatan med en tjej som heter Elin. Blir säkert super bra!!
Men idag blir det bara chill och mys hemma. Ska boka biljetterna till Sundsvall också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0