Mys med Sissi

Sissi kom hit runt 1 idag och gud va tiden har gått fort. Det är ett helt år sen vi träffades sist men det känns det verkligen inte som. Vi har haft det awesome, lagat mat, suttit och pratat, skrattat åt allt mellan himmel och jord, gått promenad och ja säkert något mer.
Just nu håller på att göra oss i ordning inför natten eftersom hon ska sova här. Imorgon hämtar hennes pappa henne lite innan 11 för sen måste jag springa till bussen så jag kommer i tid till jobbet. Jag börjar 12 och sen blir det fotboll direkt efter jobbet. Det kanske jag redan berättat? Hur som helst ska vi se Djurgårn - Kalmar! AWESOME!!
Nä nu kom Sissi ut från toaletten så nu ska vi nog krypa ner och snacka lite skit innan vi somnar!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0