Me like!

Jag älskar nog fan mitt jobb! Det är sjukt mycket roligare än vad man kan tänka sig och alla som jobbar där är underbara. Idag när jag kom jobbade Frida och sen kom Elita. När hon kom tyckte jag att jag kände igen henne vilket jag sen fick reda på inte var så konstigt då hon faktiskt varit en big brother deltagare när jag va ca 13-14. Så rolig och trevlig!
Hur som helst började jag dagen med att packa upp leveransen som kommit ställde i ordning alla på lagret och sen var det mest småplock. Tror jag gillar jobbet mest för det känns så naturligt och avslappnat jag behöver inte anstränga mig till någon jag inte är utan passar in precis som jag är!
OCH JAG HITTAR MASSA FINA SKOR HELA TIDEN! Börjar bli rädd över att hela lönen kommer spenderas på skor, inte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0