Länder

Ni vet när man verkligen engagerar sig för att hitta något som får personen som ska få den glad och känna sig utvald och så får man inte ens ett personligt tack. Under bröllopet tyckte jag det var okej så tänkte att dom hör väl av sig i veckan när det hunnit läsa igenom allt men inte ens när vi pratade togs de upp. So I guess they didn't like the gift at all. Aja dom får väl byta den .. Sad bara för jag har aldrig gett honom något tidigare som jag valt ut själv men om de inte uppskattas så var det nog första och även sista gången de hände.
Hur som helst.
Idag var jag vid stranden en kort sväng innan alla molnen attackerade och vi bestämde oss för att packa ihop igen och gå hem. När jag kom hem hoppa jag in i duschen, gick och boka tvättstugan och sen vidare till coop. Sen dess har jag inte gjort så mycket. Hade funderingar på att dra ut ikväll men jag har ingen lust!
Imorgon åker Stefan till Kroatien och nej jag är inte alls avundsjuk!!!!
Guud jag vill också åka utomlands. Iofs har vi varmt och nice här hemma också men inte samma sak!! Satt och tänkte på vilka lände jag varit i och listan börjar bli rätt lång. Men har fortfarande inte varit i Thailand och Dominikanska republiken. Har många år på mig att åka dit, tur de!
Hittills har jag varit i:
Lanzarote 1995 och 2002
Grekland 2003
Italien 2004
Egypten 2005
Kroatioen 2005
Bulgarien 2006
Malta 2007
England 2007
Spanien 2007-08
Bulgarien 2009
Men eftersom vi bilade till Italien och Kroatien så har jag även varit i Danmark, Tyskland, Österrike och Slovenien. Dock tycker jag inte att de räknas eftersom jag spedenrat max spenderat 2-3 dagar totalt i de länderna och i stort sett bara sett hotellen vi sovit på och autobahn. Sen har jag även varit i Finland en gång när jag och mamma åkte på kryssning.
OCH I HÖST BLIR DET BARCELONA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0