Hejdåå

Jaha och så känns det som att alla försvann igen.
Imorse drog pappa och hela familjen till Frankrike, hade också velat åka dit men kanske inte med dom och speciellt inte eftersom de ska bila dit vilket då skulle innebära att jag hade fått sitta mellan två bilbarnstolar och två syskon och trängas som aldrig förr. Sen semestrar inte dom som jag gillar det så jag klarar mig nog men tomt är det såklart. Plus att Stefan också åkt bort idag, suck.
Iofs är det bara två dagar kvar tills jag åker ut till Gåsö och tiden där borta kommer säkert gå fort.
Aja vi tar en sak i taget.
Har varit i stan idag och sprungit runt och sen tog vi en fika. Det var mysigt att träffa Linus igen, det var ju ett tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0