Hatar rubriker!

Idag vaknade jag av att jag drömde jättekonstiga saker men minns inte längre vad. Har börjat drömma massa skumma saker igen tror jag vet varför men .. aja skit samma! Hade iaf ont i magen och huvudet när jag vaknade men så pratade jag med Linus en stund och så bestämde vi att vi skulle träffas. Jag gjorde mig i ordning och hade som vanligt skit svårt att välja kläder och det blir inte direkt lättare när typ allt är smutsigt för jag knappt varit hemma och kunnat tvätta. Efter en stund hittade jag något som kändes ok iaf så då gick jag till tuben och helt plötsligt hade jag inte ont i varken huvudet eller magen längre, jippi!!!

 

Först gick vi till HM för att köpa en ögonfransböjare, intressant va? Haha Efter det gick vi till Gina för att lämna tillbaka tunikan jag köpte igår och efter det gick vi och köpte glass och satte oss i Kungsan! Massa mys. När vi tröttnat på det gick vi till Gallerian för att kolla om jag hittade något fint, men icke idag heller! Fy vad trött jag börjar bli på att vara i stan! Fan folk överallt som kliver på en och knuffas hela tiden.

 

Sen strosa vi runt en stund innan Linus sprang iväg mot pendeln och jag satte mig på tunnelbanan till Kista eftersom jag behövde skriva på mina papper och även fylla i min tidrapport!! Sen blev jag kvar där en hel timme vi stod och snackade om allt och inget! Trevligt trevligt.

 

När jag väl gick därifrån funderade jag på om jag kanske skulle kolla runt lite men orkade verkligen inte så jag gick till bussen istället. Den kom direkt bara det att vi inte kom speciellt långt innan han inte kunde stänga dörrarna så det var bara att gå ut i ingenstans och invänta nästa buss. Som kom en halvtimme senare! I vanliga fall tar det 30 minuter för mig från jobbet till min dörr idag tog det 1 timme och 20 minuter! Tur att jag inte hade bråttom någonstans iaf.


Bild från Bulgarien 09!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0