glääääääääääääääääd

Från ingenstans blev jag bara kämpe glad! I wonder why?
Iofs så är det mycket roliga saker som händer, Yeea I know I'm smart!
Nästa vecka åker jag med ut i skärgården och myser, om det inte blir jobb. Vad som är bra är att det inte är så jobbigt att ta sig hem ifall det skulle behövas jobbas. Men jag gissar på att bussarna nästan aldrig går och jag har ingen aning om vad busshållplatsen heter. Men om jag ber lite snällt kanske morfar kan köra mig till saltsjöbanan det är ju inte super långt, tror jag? Aja ska inte ta ut sakerna i förväg jag kanske inte ens ska jobba. Jag åker dit tisdag eller onsdag fram tills dess har jag inga planer. Stannar där i ca 5 dagar sen måste jag hem och tvätta innan jag packar om väskan.
Nej nu ska jag kolla klart på so you think you can dance sen blir det någon film innan det är läggdags!
tjoho tjohej puss på dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0