Frissan

Hm ja efter mycket om och men bestämde jag mig tillslut för att gå till frissan och jämna till håret lite. Men det är fan aldrig någon som förstår vad jag vill ha eller jo Josefin min gamla handledare. Jag vill ha så tunna toppar man bara kan få så det ser riktigt stripigt ut o ja okej det är inte lätt när man har så mycket hår som jag har. Men jag bara avskyr när man får den tjocka kanten jag får. Snyggt på andra men på mig själv stör jag mig bara på det.

 

Aja som tur var lyssnade han iaf soppas mycket att jag fick behålla stor del av längden på håret. Men sen började han föna och det enda jag hade sagt var att jag ALLTID plattar mitt hår för jag inte gillar lockar. Vad gör killen? Jo han fönar mina toppar inåt och i sneluggen gör han värsta lockarna och jag satt mest och tänkte aja han leker väl lite med håret han fixar säkert det i slutet. Men sen helt plötsligt var han klar och han kollade inte ens igenom håret när det var torrt? Fy fan vilken fail frisör! Jag ska fan ge upp att hitta någon som är lika bra som Jossan och då får det väl vara värt att betala 500 kr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0