Första dagen på jobbet

Jag kom till Kista en kvart innan jag börja men inne i butiken var det helt dött och jag hade ingen som helst aning om var jag skulle ta vägen. Så jag ställde mig utanför och vänta strax efter halv dök det upp en tjej och det syntes långa vägar att det var hon jag skulle jobba med hon tittade på mig och log så mycket hon bara kunde. Lite roligt och visst var hon trevlig och väldigt duktig på att lära ut.
Jag har lärt mig sjukt mycket idag och känner mig ganska säker på vanorna i butiken, öppningsrutinerna är jag inte lika säker på. Jag är väldigt nöjd iaf! Nu har jag en väldans massa papper jag ska läsa igenom.
Idag när jag jobbade fick jag syn på ett par skor och jag blev kär! Jag har letat efter liknande utan resultat så nu blev jag lycklig! Jag ska prata med pappa om dom ikväll om jag kommer ihåg och vill han inte hjälpa mig så köper jag dom själv för jag får också rabatt!! haha.
Så ser dom ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0