Bröllopet

Hittade dit men fan va varmt det var! När jag kom dit var alla redan där.
Men det gick bra alla var trevliga. Vigseln var väldigt kort men så kanske det är med alla borgliga bröllop? Barnen sjöng lite då och då under hela kvällen. Maten gjordes av en kille från en resturang så han grillade och fixade all mat, det var riktigt lyckat.
Så var det självklart tal under middagen inte så många men några stycken. En del tråkiga och en del lite roligare!
Blev senare än vad jag trodde det skulle bli var hemma strax innan 1 och fick skjuts hem av Pelles kusin, vilket var väldigt skönt!
Tyvärr tog jag inga bilder eftersom jag inte har någon kamera och när jag tar kort med mobilen låter det väldigt högt. Kanske kan få några skickade sen av Pelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0