3 juli

Sov en timme längre än vad jag brukar men är fortfarande trött. Vet inte varför ..
Ska väl snart gå upp och duscha sen sakta men säkert fixa mig inför bröllopet.
Blir nog en bra dag men samtidigt en konstig dag.
Kommer dessutom träffa människor jag aldrig träffat förut och personer jag inte träffat på ca 5 år.
Satt och fyllde i texten på värdebeviset som sitter i min present igår det tog tid pappret var väldigt speciellt så pennan slutade fungera hela tiden. Men nu är det klart och det står "Lycka till i framtiden Önskar Nathalie". Själva presenten är två upplevelser. Först ska dom få åka zorb och det är en stor boll men luft i och inuti den spänner man fast både ben och armar sen puttas man utför en slänt och efter det ska dom få åka fyrhjuling i någon slags bana. Det blir nog bra, hoppas dom gillar den.
(Det här är det fjärde bröllopet jag ska gå på, rätt sjukt. Känns iaf skönt att det är så många bröllop och fortfarande inga begravningar! Så tycker jag att det ska förbli.)
Mormor och jag maj 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0