Tidfördriv..!

100 frågor och svar



1. Fullständigt namn ? Nathalie F Carlsson
2. Exakt ålder ? - 18 år  9 månader 28 dagar
3. Bor exakt ? - Kirunagatan
4. Bor tillsammans med ? - Ensam
5. husdjur ? - oh nej
6. Färg på ditt hus ? -  Bra fråga, beige
7. När är du född ? - 12 mars
8. Klass ? - HV2
9. Vilket år tar du studenten ? - 2011

10. Något jobb ? - No
11. När ska du sova ikväll ? - Ingen aning men är galet trött!
13. Duschat idag ? - Jajamensan :)
14. Kramat någon idag ? - Ja :)
15. Pussat någon idag ? -  Jo :)
16. Vad har du ätit ? - Lunch/middag

17. Dagens klädsel ? - Leggins och linne
18. Dagens smink ? - Det vanliga xD orkar inte gå in på detalj inge märkvärdigt :)
19. Dagens sötnos? - Ingen speciell

20. Dagens roligaste ? -  Har inte snackat med så många idag xD
21. Har du många vänner ? - Tillräckligt :)
22. Hur många har du kysst ? - Vet inte xD
23. Vem kramade du senast ? - David

25. Hur många har varit otrogna med dig ? - haha nej :P
27. Har du pojk-/flickvän ? - Nepp
28. Vem pratade du med i telefon senast ? - Mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det ? -  Yes sir :)<3 från Malin

FAVORIT ;
31. Film ? Ingen speciell just nu :(
32. Låt ? - Väldigt många och väldigt blandat!
33. Mat ? Pasta xD
34. Dryck ? - Cola!
37. Stad ? - STOCKHOLM <3
38. Land ? -  Spelar nästan ingen roll vilket bara det är 20+ skulle jag va lycklig!
39. Ämne i skolan ? - Frisör? xD
40. År ? 2008 va grymt men om man ska se framåt så tror jag 2011 kommer bli bra!

SENASTE ;
41. Personen du tänkte på ? - Det har jag redan lyckats glömma xD
43. Gången du spydde ? - Nyårsafton (a)
44. Gången du grät ? - eh oj ..
45. Pizzan du åt ? -  Minns inte va den hette men det va med kyckling :)
46. Gången du var i göteborg ? - En vecka sen!

47. Gången du var i stockholm ? - Lämnar aldrig!
49. Gången du var hög ? -
Aldrig vart kommer aldrig vara!
50. Personen som såg dig gråta ? - Har inte en aning!

ANTINGEN ELLER ;
51. Svart eller vitt ? - Svart
52. Hund eller katt ? - Katt
53. festa eller hemma och mysa ? - Beror på mitt humör :)
54. Tv-spel eller datorspel ? - Om jag måste välja säger jag nog dataspel
55. Singel eller upptagen ? - Båda har sina för-/nackdelar
56. Kakor eller Bullar ? - bullar

57. Lunarstorm, helgon eller playahead ? - Men ingen sån skit!

58. Ragga eller bli uppraggad ? - Uppraggad

59. Big brother eller paradise hotel ? - Paradise hotel
60. Svart hår eller blont ? - Svårt att säga, båda är fint om det är på rätt person :)
61. Blåa ögon eller bruna ? - BLÅA :D <3
62. Choklad eller lakrits ? - Lakrits
63. Göteborg eller stockholm ? - STOCKHOLM <3

64. Högerhänt eller vänsterhänt ? - Högerhänt såklart :)

65. Coca cola eller fanta ? - cola cola cola :D
66. Pizza eller kebab ? - Jag vet inte :P
67. Randigt eller prickigt ? - Prickigt är inte min grej inte randigt heller för den delen men randigt är snyggare!
68. Älska eller älskas ? - Tänker inte välja :)
69. Leva eller dö ? - Leva, dö ska vi alla göra när tiden är inne!

ANTAL ;

70. Personer du älskat ? - one :)
71. Personer du hatar ? - Såna som inte hör hemma här!
72. Personer som du sagt jag älskar dig till? - Men orka .. Har inte räknat xD
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period ?  Det är hemligt!
74. Glassar du ätit på en dag? - Ingen aning glass är inte min grej xD
75. Festivaler du varit på/ska på detta året ? - Ingen vad jag vet än så länge :)
76. Gånger du haft minnesluckor ? - Vet inte riktigt men inte många! 
77. Piercingar har du ? - 6 men om inte öronen räknas så är det bara 1!
78. Personer du saknar just nu ? - Ingen :)
79. Gånger ditt hjärta brustit ?  ....

VEM ;

80. Vill du kyssa nu ? - Om jag visste det själv skulle jag sagt det :)

81. vad ska du göra imorgon ?  Ta det lugnt och va med Malin :)
82. Sjöng du senast för ? - haha eh Frederik tror jag xD iaf som jag va seriös :)
83. Hade du senast en msn konversation med ? - Isak xD

84. Spelade du tv-spel med senast ? - haha mina småsyskon :)

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu ?  - Någon mysig :)

86. Vill du kasta en sten i huvudet på ? - No one !
87. Förtjänar att dö ? - Men usch .. mördare kanske?  Eller såna som bara förtör andras liv!
89. Vill du sova brevid inatt ? -  Räcker med en natt :)


VAD ;
90. Gör dig glad ? - Lycka och mina vänner :)
91. Gör dig ledsen ? - Allt som är jobbigt och ledsamt!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent ? - EN TV!
96. Längtar du till ? - SOMMMMMMMMMMAR!!
97. Tycker du om dina betyg ? - Jag är ganska nöjd :)

98. Ångrar du mest i ditt liv ? - Finns inget som jag ångrar starkt ..
99. Är det bästa som har hänt dig ? - Väldigt mycket :)
100. Är det värsta som har hänt dig ? - Vet inte riktigt  ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0