Smiling

Jag är glad, som vanligt nu förtiden. Känns som att allt i livet börjar falla på plats och det gör mig gladare än vanligt eller iaf än vad jag varit på väldigt länge!
Efter skolan satt jag och prata med Christel en stund och försökte lösa my big problem hitta praktikplats! Men jag tror som vanligt jag har lite för höga krav så imorgon blir det att sätta mig framför datorn först och kolla runt lite och när jag hittat några jag tycker verkar bra så får jag sätta mig på tunnelbanan och åka dit för att kolla hur det ser ut. Det kommer nog gå bra men om det inte gör det så får jag ta en praktik som Christel ger mig.
Sen åkte jag, Sofie, Patrik och Bea till Wella shoppen som ligger vid Odenplan. Jag följde bara med för att få reda på var den ligger och det var jätte lätt att hitta dit! Efter det åkte jag he medan dom andra traska vidare någonstas, jag kände att jag ville hem och äta och bara ta det lugnt.

Det bästa med den 20 januari är att min lillebror fyller år!
Grattis Jonatan på din 9 årsdag :) <3

Kommentarer
Postat av: tess

hoppas du hittar en plats du trivs på. Minns hur jobbigt jag hade det i början med praktiken. Hittade inge bra ställen alls!



Lycka till, kram

2010-01-21 @ 14:54:13


URL: http://tjockiszmul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0