SL = värdelöst på vintern

Jag är så sjukt trött på alla jävla förseningar och inställda bussar och allt va det nu är! Alla vet att det är snö en fjärdedel av året, hur svårt kan det då va att fixa i ordning iaf pendeln? Bussarna kan man inte hjälpa men de måste göra något åt pendeln seriöst, det funkar inte att behöva åka 30 minuter tidigare hemifrån bara för att det snöar lite. Nej det vägrar jag .. Jag har tillräckligt med tid som det är, jag åker fan hemifrån en timme innan jag börjar! Som idag sprang jag upp till vällingby, bussen va ganska duktig bara några minuter sen men pendeln var 30 min sen det drabbade som tur va inte mig men ändå irriterad blev jag. Värst va nu när jag skulle åka hem jag o Karro va i barkarby outlet lite snabbt efter skolan och när jag skulle hem därifrån skulle jag ta bussen som skulle gå 46 den kom 57, så kom jag till barkarby då stod det att 541 skulle gå om 4 min bra tänkte jag. 13 minuter senare kom bussen! Det va de längsta 4 minuterarna i HELA MITT LIV!
SL suger verkligen, usch!
Jag är helt slut, fryser och hungrig så nu ska jag gå och laga mat men vad vet jag inte!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0