Skype

Vaknade strax efter 12 låg kvar i sängen en stund innan jag startade datan och jag hann inte mer än logga in så ringde Linus mig på skype. Jag brukar ine sitta och prata på skype har aldrig gjort det. Pappa skaffade det åt mig sommaren 07 för att han och jag skulle prata över skype ist för telefon på kvällarna det har vi dock inte lyckats med. Men nu verkar alla kompisar vilja prata över skype och jag tycker det är rätt jobbigt iaf när ljudet hackar oså. Men Linus är ju allltid lika söt och rolig han pratar på och sätter på sin cam och när han sätter på camen kan jag ta stillbilder och det är skit kul!
Jag lägger upp några bilder på Linus från vårt samtal!

Puss på dig!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0