Sista januari

Lördag kvällen blev riktigt lyckad! Jag och Gaby drog med Lisa på en fest.
Va lite stelt i början men det är det alltid när man inte känner någon där. Efter ett tag så blev det riktigt roligt, alla va super trevliga och vi skratta hela kvällen. Va länge sen jag va så glad och pigg hela kvällen allt va så himla lyckat. Vi drog därifrån halv 2 och vi va hemma tjugo över 2, då lagade vi pytt i panna sen somnade vi.
Vakna imorse av att Gabys pojkvän smsa, fail på det! Jag överlever nog det trots allt. Efter någon timme blev vi sjukt sugna på mat vi sprang över till coop och tog ut pengar och köpte cola sen sprang vi hem igen och beställde pizza. 20 minuter senare stod pizzabudet utanför min dörr. Jag tror aldrig jag har ätit en så god pizza, den hade massa ost och skinka och så med bea till va allt perfekt! MUMS!
 Idag ska jag vara va hemma och ta det lugnt och försöka sova tidigt ikväll!
Bilder kommer senare när Gaby kommit hem och laddat upp bilderna.

<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0