Så är det ..

Flera år umgicks vi, flera år med många skratt, flera år med små bråk, flera år med en bästa vän.
Jag har aldrig varit personen som bara varit med en enda person hela tiden men jag var det med dig och varför det blv så vet jag inte. Vi båda två har självklart svaga länkar så är det utan tvekan så är det för alla. Ibland sårar man varandra utan att tänka sig för men efter 4 år så gör man inte som du gjorde. Jag skulle aldrig gjort så jag skulle hållt mitt löfte bara för att saker förändras behöver det inte vara som det alltid varit. Men herregud tänk hur många minnen vi har tillsammans? Du har en del att lära dig för som du gjorde gör man bara inte. När det hände stängde jag av allt jag bet ihop försökte få allt att vara så bra som möjligt och jag lyckades faktiskt men det fanns gången när jag bara kände att jag behövde dig! För jag visste att du skulle förstå mig.
Men nu har det gått fyra månader och idag kan jag vara ärlig och säga att jag faktiskt mår bättre utan dig än med dig. Jag känner mig fri känns som att jag får andas och jag trivs med mitt liv!
Jag får för första gången välja själv precis vad jag vill göra och inte göra utan att någon gnäller eller klagar på det. När jag vill gå på krogen så gör jag det när jag vill träffa kompisar så gör jag det!
I början kändes allt bara konstigt och jag mådde dåligt över det .. Men tänk vad saker kan förändras.
Även fast jag fortfarande tycker att du gjorde helt fel eller iaf på fel sätt!
Men jag är faktiskt väldigt glad över det idag och jag saknar dig inte längre har inte gjort det på kanske två månader.

Men tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0