Ryck!

Från ingenstans blev jag jätteglad. Jag kom på att andra avenyn är ikväll, den bästa serien som finns dock lite sorligt att det är sista säsongen. Sen satt jag och kolla igenom lite bilder från Tomas födelsedag i höstas som jag fick idag och då kom jag bara och tänka på hur bäst min mamma är! När hon är glad är jag glad, hon ställer alltid upp, visar alltid förståelse ja men vad mer behöver jag säga? Jag kunde inte fått en bättre mamma, att ha en mamma man kan dela allt är den bästa relationen man kan få? Jag är överlycklig över att ha det så. Så som vi har det så vill jag ha det med mina barn också!

Jag älskar dig mamma <3


Mamma, jag och Tomas (mammas sambo)

MAMMA :D<3


Kommentarer
Postat av: Malou

Det finnns inget som är så fint som att få Kärlek från sitt barn, en bekräftelse på att man som förälder är betydelsefullt. Även om man både hoppas och tror sig vara det så behöver alla få höra det emellanåt. Du, min älskade dotter, är så bra på att ge kärlek på alla sätt och vis.



Vi har verkligen en oerhört fin och varm relation där inga tankar och känslor känns konstigt eller främmande att dela.



Både du och jag vet vikten av att ge stöd, att ett stöd bara kan innebära att lyssna, vilket kan vara det svåraste att göra.



Du är det allra viktigaste för mig, mitt enda riktiga blodsband, en del av mig och du har alltid den finaste plats i mitt hjärta.



Så ett varmt TACK till dig för detta vackra inlägg! Det gick rakt in i hjärtat på mig.



Med den Kärlek du har inom dig kommer du att ha en minst lika fin relation en dag med ditt/dina barn.



Jag älskar dig mer än ord kan beskriva. <3 <3 <3



Din Mamma

2010-01-28 @ 20:38:11


URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0