Rubrik

Idag va en ganska slapp dag vi hade svenska och sen matte efter det var det lunch. I vanliga fall brukar vi ha kundpass efter lunchen med eftersom vår lärare vi brukar ha är bortrest så hade vi bestämt att vi skulle fika hemma hos Christel. Vi skull egentligen gjort det innan jul men då blev det inte av därför fick det bli nu. Hon hade bakat bullar och blåbär/hallon paj som va super duper gott!
Vi va några stycken som faktiskt va kvar ganska länge jätte mysigt!

Imorgon har jag bara en lektion känns både skönt och onödigt. Börjar 12:15 och sutar 13:25, känns väldigt störande att restiden är längre till skolan än tiden jag ska vara där men det går inte att missa den lektionen då hamnar man så mycket efter och jag orkar verkligen inte med det nu! Blir bara en jobbig start på terminen.
Efter skolan ska jag hem till min mammas kompis Maria och klippa henne, kommer nog inte ta alls lång tid ska bara toppa och klippa snedlugg.

På kvällen kommer Sofia hit, hon ska sova här för på torsdag ska hon sitta som modell på mitt prov. Vi ska ha klipp och färg prov i skolan med modeller. Jag tror det kommer gå skit bra känner mig inte spänd alls faktiskt.

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0