Rubrik

Vaknade strax efter 10 imorse av att jag hade så sjukt ont i hals och huvud, jättedrygt!
Drack massa te innan jag började ringa runt till massa frisörsalonger. Ringde 17 stycken innan jag äntligen fick ett ja direkt tidigare fick jag nej, kanske eller ring tillbaka en annan dag.
Hade tänkt att åka in och kolla hur den såg ut men har inte haft ork till det idag, mår som sagt inte speciellt bra. Så jag får väl åka in och kolla på den i början av nästa vecka. Salongen heter iaf Mina syster & jag och ligger nära kungsan. Dom verkade jättetrevliga så det känns faktiskt bra.

Imorgon blir det skola igen och sen är det äntligen helg! Veckorna går sjukt fort! Men men varför klaga?

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0