Nytt år!

Jaha så va det 2010, helt otroligt va tiden går fort.
Som de flesta vet firade jag mitt nyår i Varberg tillsammans med en gammal klasskompis.
Pappa skjutsade mig till henne runt 6, sen va vi där fram tills halv 10 då tog vi bussen till läjet som ligger en bit utanför Varberg. Där skulle vi gå på Saras pojkväns killkompis fest. När vi kom dit va det rätt mycket folk där redan och det blev fler o fler ju närmare tolvslaget vi kom. Det blev jävligt lyckat faktiskt vid tolvslaget stod vi nere vid hamnen och frös ihjäl och det blev ju inte bättre av att jag blev neresprutad av champange, inte speciellt najs! Sen gick vi tillbaka till festen, efter ett tag blev jag jättetrött och ville bara åka hem och sova men nattbussen gick inte förens halv 3 så det va bara att hålla ut och det gjorde jag säklart!
Va hemma lite innan halv 4 tror jag, när jag kom hem mådde jag ganska bra mådde lite illa. Pappa gav mig mat och det gjorde saken inte bättre! Resten lämnar jag oklart! haha

Sov iaf väldigt dåligt inatt och är helt slut, längtar tills kvällen då ska jag sova!
Imorgon har jag tandläkatid 12:10 och sen ska jag åka hem ca 15:50! Tiden här nere har faktiskt gått väldigt snabbt den här gången och jag har inte längtat hem speciellt mycket eller egentligen ingenting alls. Men det ska bli skönt att komma hem igen!
Nästa vecka består av plugg och tatuering om det finns tider! Hope so! Jag är super taggad!

GOTT NYTT ÅR!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0