Mys lördag

Mamma kom hit runt halv 2 då åkte vi till Willys och handlade lite mat och annat gott. När vi va påväg hem ringde Tomas (mammas sambo) och sa att han va klar i Huddinge så då bestämde vi att han skulle åka till Spånga. Jag började fixa maten gick ner till tvättstugan vid 4 och slängde in all tvätt och medan mamma då var oich hämtade Tomas i Spånga stekte jag köttfärs för jag skulle bjuda dom på tacos! MUMS!
När dom kom hit åt vi, efter det gick jag och mamma ner till tvättstugan och hängde upp alla tvätt. Dom bestämde sig för att åka hem efter Robinson istället för innan så vi åkte till coop och köpte godis. Hämtade tvätten och sen kolla vi på Robinson. Det var jättemysigt! Dagen gick jättefort, känns inte alls som att dagen varit så lång men nu har jag varit vaken ca 12 timmar och det känns det verkligen inte som.

Tack för idag!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0