Låååååång dag

Kom hem för ca en timme sen är HELT SLUT nu har nästan svårt att hålla ögonen öppna men ska försöka se Paradise Hotel ändå bara för att jag måste! haha
Det har faktiskt varit en väldigt bra dag och jag känner mig glad trots en väldigt lång skoldag. Förmiddagen var något seg men på håltimmen gick vi hem till Gaby och åt lunch sen gick vi till Samhällskunskapen som började 14:25. Då fick jag den bästa nyheten jag fått på länge, vi ska byta lärare för vår lärare hade fått en ny tjänst och jag överdriver nog inte när jag säger att hela klassen blev överlyckliga! Det kändes så sjukt bra, ingen i klassen har kommit speciellt bra överens med henne och hon har nog känt detsamma så det va bäst så för oss alla. Den nya lärare heter Markus och är 27 år så han är något yngra än vår förra.
Sen hade jag matte en väldigt kort lektion som gick jättefort. Vi fick en hemuppgift istället för prov.
Efter det hade jag en timme rast så jag och Sofie drog ner till Jakan och åt middag på tastys sen skyndade vi tillbaka till skolan för skolan hade öppet hus och vi skulle vara kvar och färga varandras hår. Jag färgade sofies utväxt och hon gjorde en slinga i mitt hår där jag hade min röda slinga förut har jag nu en typ hm orange slinga. Den skulle blivit blond från början men det blev inte så pga massa orsaker jag inte orkar förklara just nu. Först ville jag färga om den imorgon på vårat kundpass men nu gillar jag nog den faktiskt så jag behåller den iaf ett tag till.

Nej nu är klockan nästan 10 och jag ska kolla lite saker på datan sen slå över till 6:an.

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0