Jahaja

Igår va jag i skolan, rätt segt men kul att träffa alla igen.
Hade två prov och båda gick nog ganska bra, jag hoppas det iaf!
Sen åkte jag hem, va skit trött och hade egentligen bara tänkt mig att vara hemma, sova tidigt och så. Men så blev det inte vid 20 åkte jag till Kallhäll för att träffa en kompis. Det slutade med att jag sov kvar där. Vi vaknade runt 12 idag låg kvar i sängen till någon gång runt 2 sen drog vi till pendeln och så åkte jag hem.

Nu har jag gjort en snabb städning, varit förbannad på att elementet har läkt vatten så det blivit fuktskador på golvet men pappa trodde inte det var någon fara eftersom det tydligen är betong golv och det var inte så mycket vatten.
Ikväll ska jag träffa Malin och hon ska sova här, de blir nog mysigt. Ganske länge sen vi träffades så vi lär väl ha en del att prata om.

Btw mötte jag en kompis igår när jag var på väg till Kallhäll som jag inte sett på ett halvår, blev skit glad så kul att se honom igen!
Saknar dom allihopa ibland!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0