Jag vill ha värme och sol!

Nu är jag trött på snön och kylan men framför allt den mörka tiden!
Jag är så trött hela tiden, jag orkar knappt gå utanför dörren på helgerna. Något är fel? Jämför de liv jag lever nu och det jag levde hela hösten så är det inte samma persons liv. Känns inte som det iaf.
Igår träffade jag Markus och tanken va att jag skulle till Calles i Spånga och möta Viktor och gänget där men vid tio höll på jag på att somna och när klockan va elva orkade jag inte hålla ögonen öppna men hem skulle jag trots att Markus sa att jag kunde sova där. Klockan hann bli tolv innan jag orkade resa mig ur sängen och röra mig mot bussen kändes som att jag gick i sömnen. Jag ställer mig då frågan HUR SKULLE JAG ORKA MED EN KROG KVÄLL? Var har min energi tagit vägen? Nej usch något måste hände och det är snart så här kan jag ju inte leva. Känner mig som en pensionär, okej jag överdrev lite men det är inte långt ifrån.

GE MIG SOMMAR NUUUUUUUU!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0