It´s sad

Ja det är verkligen sorligt att få höra vad du gör med ditt liv. Jag är glad att du försvann ur mitt liv tidigare så jag slapp allt det här. Även fast du inte finns kvar i mitt liv blir jag riktigt ledsen för din skull när jag får höra sånt här. Jag ser inte din framtid längre, du förstör den mer och mer för varje dag och du börjar tappa greppet helt och hållet. Du har aldrig haft det lätt i skolan men du har ändå alltid försökt och lyckats hela okej men så som det är nu förstår jag inte ens att du klarar av att leva med jag skulle verkligen må skit.
När ska inse att det är din framtid du skiter i?

Vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta ..
När vi umgicks såg din framtid ljus ut men när jag ser på dig nu och vad du gör med ditt liv känns du som en sån som inte komma någonstans jobba som städare eller bara storsa omkring hemma dagarna tillsammans med en tjock gubbe som sitter i soffan och dricker öl hela tiden. Hm ja ungeför så ..

Nej du, så ska inte jag leva mitt liv iaf men om du vill det så har du redan gjort ditt val!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0