Home

Gick upp strax efter 10 idag eftersom jag skulle iväg till tandläkaren vid 12.
Hela familjen gick ner till stan, barnen och pappa följde med mig till tandläkaren. Hade en vanlig kontroll men visade det sig att jag behövde laga ett hål. Som tur va hade de tid över så då kunde dom göra det direkt istället för att boka en ny tid, lite jobbigt eftersom det är en bit för mig att åka. Fick bedövning och jävlar va ont den bedövningen gjorde att ta kändes som en mega spruta va dessutom inte berädd på det för han sa ingenting utan tryckte bara in den. Jävligt irriterande med tanke på hur rädd jag är för sprutor! Men sen började den verka dock inte så mycket men tungan blev bedövad iaf. Va klar där någon gång innan ett, vi gick och handlade mat och de hyrde några filmer.
Sen gick hem igen jag packade och pappa lagade mat. Vi åt och sen skjutsade de ner mig till stationen då någon gång släppte bedövningen och det gör så jävla ont där jag fick sprutan i övrigt känner jag ingenting alls men det gör fortfarande ont!
Hur som helst kom tåget i tid och jag kom fram tidigare än väntat till Göteborg där byttde jag till Sthlm tåget och allt gick toppen. Passade på att plugga lite på tåget för att bli av med det och för att få tiden att gå.

Nu är jag hemma iaf vilket känns skönt :)

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0