Första dagen

Gick o la mig runt 1 igår eller det va iaf då jag stände av datorn. Sen kunde jag självklart inte sova precis som väntat lågoch vred och vände på mig i evigheter kollade på klockan sista gången 3:41 och då började jag få lite ångest så jag började med avslappnings övningar. Vet att det tog en stund efter jag börjde med dom innan jag äntligen lyckades somna så klockan va efter 4 någon gång exakt vet jag inte. Hur som helst ringde mitt alarm så det blev inte speciellt mycket sömn.
Jag va väldigt pigg när jag gick upp och hade faktiskt mycket energi hela dagen men nu börjar jag blir riktigt trött känner hur ögonen inte orkar vara öppna mer nu.
Det blir förhoppningsvis en tidig kväll har dock en prov imorgon som jag måste plugga lite mer till får se om jag lyckas med det. Känns rätt hopplöst när man är så här trött.

Aja dags att göra något att äta  ..

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0