Feels like it something wrong

Jag är trött hela tiden, igår kämpade jag för att inte somna när klockan va halv 11 för om jag hade somnat hade jag vaknat typ 9 idag och det kändes inte så lockande. Jag är för trött för att gå ut på kvällarna jag vill bara va hemma och ta det lugnt. Förstår inte vad det är sm händer? Så här har det aldrig varit förut eller jo kanske i någon period så jag hoppas det bara handlar om att det är kallt och mörkt ute. För de är inte alls kul att ha det så här men mina krafter räcker verkligen inte till att dra ut på krogen längre som vi gjorde förut varje helg.

Snart kommer mamma hit vi ska inte göra något speciellt för sen vid 4 har jag tvättstugan, jättekul *NOT* men väldigt nödvändigt!! Ska bli skönt att bli av med all tvätt.
När jag är klar med det klockan 8 får vi se hur trött jag är om jag orkar ihitta på något men det tvivlar jag på! Skulle egentligen provjobba imorgon men nu kan jag inte göra det eftersom jag fick mitt nya schema och därmed fick jag reda på att jag slutar 16:50 på måndagar och på det jobbet vill dom att man är där måndagar 16:30 och även torsdagar samma tid och jag kan inte så tidigt eftersom jag praktiserar.
MÅSTE hitta en ny praktik och det är fort! Vill inte gå tillbaka till min gamla.

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0