Du vet, inga namn nämns!

Att behöva gå så långt att behöva säga som jag gjorde är bara onödigt. Du hade själv kunnat göra de så mycket enklare för dig. På något sätt önskar jag ändå att du faktiskt tog åt dig för hur kallt det än lät så menade jag det. Jag ångrar dig men mest av allt ångrar jag hur mycket tid jag lät dig ta upp av mitt liv. Du har aldrig varit värd det och alla har haft rätt. Många sa tidigt att du inte förtjänade mig men jag va så instängd på att det perfekta och ville bara se det så jag såg inte det lilla problem vi hade förens det va försent. Jag borde lyssnat!
Tack vare de jag sa till dig i onsdags mår jag så jävla mycket bättre och jag är glad igen på riktigt. Glad över att du är raderad i mitt liv för du förtjänade inte en plats där.
Jag vet att jag kommer hitta en bättre någon dag men jag tänker inte leta det kommer när det kommer och just nu vill jag bara leva MITT liv och ingen annans! Känns som att jag redan gör det.
Jag vet hur jag vill leva nu! Jag har både kraften och glädjen till att lyckas med det!

FÖR JAG ÄR LYCKLIG FÖR JAG ÄR LYCKLIG FÖR JAG ÄR LYCKLIGT MÅNDAG, TISDAG, ONSDAG, TORSDAG, FREDAG, LÖRDAG FÖR JAG ÄR LYCKLIGT FÖR JAG ÄR LYCKLIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0