Dags för depp

Kollade igenom massa gamla saker ord, bilder allt ..
Tänk tiden som gått september 2008 det va då vi lärde känna varandra. Vi har nog upplevt allt finns ingen annan jag upplevt så mycket med. Då uppskattade jag det inte men när va försent såg jag allt från en ny synvinkel jag såg det ur den synvinkel du alltid velat få mig att se det ifrån. När jag började se det på det sättet va du arg ledsen och besviken för att det tog mig ett år att förstå det. Jag vet att jag pga det fått dig att må dåligt så otroligt länge, jag menade självklart aldrig det men nu ger du igen. I dagens läge hatar du mig, du hatar mig för allt jag gjort mot dig allt jag utsatte dig för. När jag tänker på det mår jag dåligt, fan va du ansträngde dig du försökte hela tiden och jag utnyttjade det bara. Ringde när jag behövde dig, skrev till dig när jag kände för det du stod bara där väntade på mig. Bara jag säger det skämms jag .. Men jag vill att du ska veta hur arg och besviken du än är.. Jag gjorde det aldrig med mening jag va bara blind. Kanske fanns inte allt det du ville skulle finnas och kanske därför blev du sviken. Varför ställde du alltid upp? Varför sa du inget för? Och när det var försent gav jag dig den ärliga riktiga chansen för första gången och självklart utnyttjade du den som jag förtjänade.
Och jag hoppades ändå på att du en dag skulle vilja prata med mig igen .. den dagen är inte just nu jag förstår dig. Idag är du nog så förnedrad att du inte ens vågar erkänna att allt är sant du stoppar undan det och gömmer det men alla bevis finns kvar många av dom finns offentligt du kommer aldrig kunna gömma dom. Jag vet att du aldrig kommer glömma.. Någon dag kommer vi ha kontakt igen, jag är säker min vilja är så stark jag ska kämpa för det  .. jag tänker inte släppa det, iaf inte förens jag fått förklara allt för dig utan dina sura kommentarer.
Jag vet att du fortfarande bryr dig, du kommer aldrig kunna neka mig det  .. 

Du vet var du har mig <33 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0