25 januari

Ännu en lång och jobbig måndag som snart är över. Usch va jag hatar måndagar och söndagar också för den delen två dagar som är helt meningslösa men såna dagar ska det väl också finnas I guess.
Jag gick igenom min blogg igår eller det va att överdriva utan jag läste igenom mars från 2008, faktiskt rätt intressant att läsa och se vad jag gjorde då. Tro mig livet har förändrats väldigt mycket sen dess man märker inte ens av det själv det bara händer sakta men säkert.
Idag har varit en halv bra dag varken glad, arg eller ledsen utan bara väldigt neutral. Lektionerna har rullat på och jag har insett att naturkunskap SUGER! Det är bara massa atomer och skit, saker som jag inte alls orkar ta mig igenom en gång till. Och jag kan inte hjälpa att jag fortfarande tycker att vår läare är helt värdelös som lärare men utanför klassrummet är han snäll och rolig men han är skit dålig på att lära ut!

Jaha nu hade jag väl inte så mycket mer att säga, haha!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0