Var tog måndagen vägen?

Hela dagen har gått? Var har jag befunnit mig? Känns knappt som att jag levt idag självklart har jag det men den har gått så fort. Jag började 8:30 och slutade 16:50 och på håltimmen som va mellan 11:45-14:25 va jag och Gaby hemma hos henne. Vi gjorde matteläxan och sen gick vi tillbaka till skolan lagom till att nästa lektion började. Efter skolan tog jag bussen till Vällingby behövde fixa lite saker bla köpa ett nytt matteblock eftersom mitt snart är slut, illa!
Va hemma typ halv sju då lagade jag mat, åt och sen duschade jag och nu har jag precis satt mig i sängen redo att kolla på tv men dagen känns hel konstig. Visst är det skönt men på ett sätt jobbigt.

Hm aja, nu lägger jag upp några bilder från helgen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0