Så va det torsdag, IGEN

Torsdagar är nog de skönaste dagarna i veckan eller iaf de roligaste!
Dagarna går fort och man har fullt upp hela tiden och jag lär mig så sjukt mycket på det nya stället!
Dom är jättetrevliga, glada och vill verkligen lära ut. Min handledare är toppen, hon förklarar hela tiden och vill visa. Det känns verkligen skit bra, jag är super nöjd med den!
Imorgon är det tidig uppgång som vanligt, känns väldigt jobbigt .. speciellt att ha naturkunskap i 2 timmar med Hussein känns inte så lockande. Vi får väl se om jag orkar upp i tid, tvekar på det.
Sen är det gympa och då blir det pingis, det är fan kul!
På formen ska vi ha make up det kommer nog bli rätt intressant kan nog dock det mesta eftersom mamma håller på med smink och är utbildad inom det men jag har ju trots allt aldrig lagt speciellt mycket smink på någon annan än mig själv så det blir nytt!
SEN KOMMER MAMMA PÅ BESÖK :D vi ska gå på bio och ha det mysigt!
Längtar jättemycket efter det, känns verkligen som jag behöver det. Har sagt det förr men säger det igen, min mamma är världens bästa hon finns där jämt och respekterar och förstår allt jag säger! Utan dig skulle jag aldrig orka med allt! Finns ingen annan som förstår mig så otroligt bra och det är verkligen guld värt!!!!


<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0