Någon som vill bli mig för en dag?

Jag kollar igenom vad som händer den veckan och tappar all kraft på en gång, suck!
Idag var det en lång dag i skolan slutade strax innan 17, jävligt segt!
Imorgon ska jag på jobbutbildning till 19 och sen ta mig hem därifrån lär inte vara hemma innan 20. På onsdag är det också jobbutbildning men då ännu värre då slutar den 21! Tur att jag har sovmorgon på onsdagar annars skulle jag nog dö. På torsdag är det praktik och ja klart att jag tycker det är roligt iaf för det mesta men sen efter praktiken ska jag på infomöte om låsbytet som ska börja på måndag och jag har inte ens fått någon tid gällande det ännu. Förra veckan fick man ut en liten tidning gällande vår förening och där stod det att det skulle hållas möten om detta låsbyte 8-11 februari men det stod inte vilka tider men pappas fru hade mailat dom och frågat. Tydligen ska de dela ut lappar imorgon om vilka tider som gäller, är inte det lite konstig att första mötet ska/skulle hållas idag men ingen vet vilken tid. Hur som helst så hoppas jag fortfarande att de tänkte hålla ett möte på torsdag så jag kan gå på det för enligt pappas fru är det ett måste att jag går dit. Jobbutbildningen kan jag inte ställa in nu så hm ja jag vet inte det måste bara lösa sig på bästa sätt!

DEN HÄR VECKAN KOMMER BLI JOBBIG!!!!!!!!!!
Jag får bita ihop och hoppas på bättre tider helt enkelt vad mer kan man göra?

Wish me luck
<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0