Lördag

Jag fortsätter min mysiga konstiga sjukdom ..
Undvek hostmedicinen imorse eftersom jag skulle tvätta och det skulle jag aldrig orkat göra med den hostmedicinen i kroppen! Medan jag tvättade passade jag på att storstäda hela lägenheten. Rensade överallt slängde massa gamla papper och annan skit, dammade alla hyllor, rensade garderoben, skurade i duschen, dammsög och torkade golven. När allt det här var klart var klockan 15:45 alltså alldeled perfekt tajming för att gå ner i tvättstugan och hämta tvätten.
Sen gick jag till coop och handla lite små skit sen hem igen och då tog jag hostmedicinen och sen dess har jag mått illa och känt mig jätte yr. I övrigt så mår jag bättre, känner mig inte helt frisk saknar kraft därför det tog sån tid att storstäda behövde pausa ganska mycket för att orka med det. Egentligen helt fel dag att göra det men jag kommer inte hinna med allt i veckan och jag behövde verkligen få det gjort.
Imorgon ska jag vara hemma och bara ta det lugnt och vila upp min röst. För på måndag ska jag jobba, känner mig otaggad som fan men jag måste göra det. Ska jobba tisdag och onsdag också och på torsdag åker jag ner till Nyköping, va länge sen jag var där så det är på tiden!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0