Jag är trött, som vanligt

Har inte så mycket att skriva.

Jag berättade igår att mamma skulle komma vilket hon gjorde. Jag fick jättefina alla<3sdag presenter, älskade dom. Fick bland annat ett ljus som doftar jordgubb, som jag tände direkt när jag kom hem riktigt mysigt! Sen fick jag lite andra saker :) Mycket glad över dom, återigen tack så mycket!
Och så va vi på bio såg på snabba cash om jag inte nämde vilket film vi skulle se igår, mitt minne sviker mig. Hur som helst så tyckte jag att filmen va sjukt bra. Jag hade inte några speciella förväntnigar eftersom de flesta sagt att den ska va dålig så jag blev positivt överraskad! Den va hemsk men ah riktigt riktigt bra!!
Tack för en toppen kväll mamma :)<3

Ska sova snart

<33

Kommentarer
Postat av: Malou

TACK söta, fina, älskade Nathalie! Jag fick världens bästa Alla <3's dags present av Dig!! Gosisgaste Ior som nu är min soff-och sängkamrat! Han är helt underbar med sin ledsna uppsyn och fina rosett...bäst av allt är hans helt fantastiska mjuka päls! Love him! <3 <3 <3 Fast bäst är ju DUUU!! Pussar & kramar från Din Mamma.

2010-02-07 @ 15:47:35


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0