Hosta

Hostan måste seriöst försvinna snart jag blir galen även min hesa röst!
Jag ska jobba på måndag jag kan inte hosta och ha mig då. Medicinen jag fick igår verkar hjälpa iaf jag sov hela natten ostört vilket var super skönt och det har inte hänt på över en vecka.
Fick skit ont i magen av medicinen bara visste inte var jag skulle ta vägen dessutom smaka den skit och jag ska egentligen ta den nu oxå men jag är inte jätte taggad! Men måste är ett måste.
Läste lite om den cocillana-etyfin heter den och är en slags hostmedicin och det står att den typ är beroende framkallande och att den innehåller morfin. Bilkörning rekomenderas inte det känns ju som en mycket bra grej..

aja den hjälper ju!
Nu är det typ hm ja loooov :D

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0