Hemma

Jobbade inte igår och ska inte jobba idag heller, har inte varit i skolan för den delen.
Jag är så sjukt förkyld det är ett rent helvete att försöka sova på nätterna!
Hur som helst blev skit irriterad över att bloggen såg så tråkig ut och min fantasi va inte på topp och inte kunskapen heller. Så jag bad Kimmy om lite hjälp och snäll som hon är spenderade hon hela kvällen med min blogg. Jag tycker den är skit fin men tydligen är den inte helt klar och jag ser fortfarande en vit rand mitt i det gråa men ingen annan som gör tydligen?! Jag har stångt av datan och allting men randen är fortfarande kvar fattar inte riktigt varför.. Något måste göras åt den.

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0