fettisdagen

Nu är jag hemma eller ja jag kom hem för en timme sen men har ätit och gjort mig i ordning så nu ÄNTLIGEN ska jag sova. Det här tar död på mig, hm iaf känns det som de men det är värt det! Idag va det riktigt segt på jobbet vet inte varför men det gick inte speciellt bra för någon typ. Aja jag vet inte hoppas bara på att det går bättre imorgon! Mycket skratt är det på där och jag har verkligen skit kul så det gör min dag!

Texten hänger säkert inte ihop alls men orkar inte gå igenom det är så trött så ögonen går typ i kors tanken va egentligen att bara berätta att jag fortfarande lever!

GOD NATT <33

Kommentarer
Postat av: Malou

Jag är så oerhört stolt över dig och lika imponerad av att du orkar allt som du har på agendan nu!! Skolan...arbete...och praktik...låååånga dagar!



Vill bara att du ska veta att jag tänker på dig hela tiden!

Jag älskar dig. <3 <3 <3



Din Mamma

2010-02-17 @ 10:06:10


URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0