..

Jag vet fan inte vad det är för sjuk jag är men jobbigt är det. Förkyldningen har jag ju fattat men det är mer än så det är jag nästan säker på jag har ont överallt, lungorna framför allt.
Gick faktiskt till praktiken idag får så dåligt samvete när jag inte är känns som att dom tror att jag inte tar ansvar. Kände mig rätt seg när jag kom dit och längtade hem efter min säng eftersom jag knappt sovit inatt inte lätt när man vaknar hela tiden av att jag hostar eller att jag inte kan andas genom näsan. Va bara där till klockan 2 sen sa min handledare att jag borde gå hem och vila upp mig istället. Jag gjorde som jag blev tillsagd, kom hem för en stund sen va förbi coop och köpte nödvändigheter sen fixade jag lite annat och nu sitter jag här.
Funderar faktiskt på att kanske ringa närakuten och kolla om de har tid ikväll för jag orkar inte ha så här ont, I NEED HELP! Ingenting hjälper ju ..

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0