..

Varje gång du gör något som gör mig besviken så gör det ont men på något sjukt sätt har jag börjat acceptera det. Du har gjort det så många gånger under min uppväxt men det som gör ondast just nu är att det inte ens känns som att du förstår att det är fel och att jag tycker det känns jobbigt. Du säger att du förstår men du ber inte om ursäkt och när jag säger att du inte gjort är ditt svar nej jag vet.
Jag vet inte ens vad jag ska säga, är det du som gör att det blir så? Eller är det hon? Jag vet att jag bor långt bort kanske är det en ännu större anledning till att du verkligen ska uppmärksamma vissa saker och tidpunkter på året men du gör det inte. Du berättade det inte ens jag frågade och du visste om det! Det ändras aldrig det sker vid samma tidpunkt varje år, ingen nyhet.

Vet inte ens vad jag ska säga, gång på gång gör du mig besviken ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0