Blablabla

Jag är trött på att vara trött och sjuk! Det suger!
Imorgon blir det jobb, rösten är inte riktigt återställd men jag hoppas på att den kanske blir lite bättre över natten jag har faktiskt varit duktig idag och försökt hålla igen munnen.
Aja vi får väl se hur länge min röst och hals klarar jobbet imorgon, i värsta fall får jag väl gå hem. Ska ändå inte jobba kvar där det funkar inte med skolan. Man måste jobba två gånger i veckan för att få jobba där och jag har alldeles för länga dagar i skolan för att hinna till deras pass utan att stressa ihjäl mig. Dessutom hinner jag inte äta och jag kommer hem 22 på kvällarna. Nja behöver nog försöka hitta ett annat jobb som passar mig bättre med tider och ett jobb som passa mig bättre!

Ska fortsätta kolla på wallander nu sen blir det nog en till film vet inte vilken än.

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0