SJ, ni borde skämmas

Nog för att man vet att det kommer bli förseningar när man väljer att åka tåg runt jul. Det blir ju så varje år så det kommer inte som en överraskning. Men det är hanteringen av det som jag faktiskt tycker är skamlig. Dom skyller på alla runt omkring och när tågen är sena får man knappt reda på någon information alls!! Nästan alla tåg var försenade mer eller mindre och jag såg en enda sj person på ca 2 timmar som stod där för att besvara frågor problemet var bara att han visste inte mer än vad vi gjorde. Tavlan där tiderna står stämde inte, vissa tåg försvann från tavlan och det var allmänt dåligt med info. Mitt tåg försvann från tavlan ett tag men när det sen väl dök upp igen hade man ca 3 minuter på sig att ta sig till perrongen och det är fan inte det lättaste i den folkmassan. Jag hade ca 15 meter att gå och jag hann fan inte mer än precis på tåget innan det åkte. Tänk den som var på toa eller de äldre det blir ju inte lättare för dom när alla knuffas och visar NOLL hänsyn till någon. Jag undrar hur många som missa tåget? Det här skulle vara fullt när jag ser ut i min vagn är halva tom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0